REKLAMATION

Hos Nørrebro Bryghus har vi som mål at sikre, at alle vores produkter opfylder høje kvalitetsstandarder, så du kan forvente en professionel behandling af din reklamation.

Det er også vigtigt at bemærke, at Nørrebro Bryghus' reklamationsproces kan variere afhængigt af det specifikke produkt og problemet. Vores kundeservice vil kunne give dig mere specifikke instruktioner og vejledning til, hvordan du kan få dit problem løst.

Hvis du ønsker at udarbejde en reklamation, skal du bruge følgende link: 

Kontakt

Vi er altid klar til dit besøg og til at tage imod eventuelle spørgsmål

Nørrebro Bryghus
Ryesgade 3
2200 København N

Cvr. nr. 26882451

Telefon:
3530 0530

Henvendelser omkring selskaber sker via selskabs formular her

Mail vedr. restaurant og bar: info@noerrebrobryghus.dk

Kontrolrapport

Find vores kontrolrapporter her

Gå til Whistleblower system her

Se cookiepolitik her
her

Åbningstider

Man-ons:
Køkken lukket
Baren åben 12.00 - 22.00
Torsdag:
12.00-00.00
Fre-lør:
12.00-00.00
Søn:
Lukket

Lukkedage i restauranten
Søndag - Onsdag

Find vej

Bil

Bus

Tog

Cykel, gå-ben og kørestole